εκτύπωση σελίδας
 
Μελέτη προτύπων εισαγωγής και αξιολόγησης της εκπαιδευτικής τεχνολογίας στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ( Γ. Φιλοκύπρου)

Β΄ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

Ενέργεια 3.2β «Έρευνα »
Τα ερευνητικά έργα της Ενέργειας 3.2β «Έρευνα» συγχρηματοδοτήθηκαν από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης), Β΄ ΚΠΣ (Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, 1997-2000). Το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ανέλαβε την εποπτεία σαράντα οκτώ ερευνητικών έργων στο πλαίσιο της παραπάνω Ενέργειας. Υπεύθυνος της Ενέργειας 3.2β ήταν ο Kαθηγητής Μιχάλης Κασσωτάκης και Χειριστής  ο Δρ. Βασίλης Σβολόπουλος.

Επιστημονικός Υπεύθυνος: Γεώργιος Φιλοκύπρου

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Η εισαγωγή και δοκιμαστική εφαρμογή εκπαιδευτικών τεχνολογιών και καινοτομιών που συνδέονται με τη χρήση των Νέων Τεχνολογικών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην εκπαίδευση, αποτελεί προτεραιότητα του Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.. Ιδιαίτερα σημαντική κρίνεται η συμμετοχή κυρίως Γυμνασίων και Λυκείων σε πιλοτικά θέματα και ευρωπαϊκά προγράμματα, τα οποία αφορούν στη δοκιμαστική χρήση λογισμικού και πολυμέσων καθώς και δικτύων ευρείας ζώνης στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Στο πλαίσιο αυτό, σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η περιγραφή των προτύπων εισαγωγής και η αξιολόγηση της χρήσης της εκπαιδευτικής τεχνολογίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.  Επιχειρήθηκε, επίσης, μία διερεύνηση της διεθνούς πραγματικότητας και ιδιαίτερα ορισμένων υποδειγματικών περιπτώσεων στο διεθνή χώρο. Επιπλέον των πληροφοριών που έχουν καταγραφεί για τη σημερινή κατάσταση στον ελληνικό και διεθνή χώρο, η μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση των παραγόντων που έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσουν το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα σε ισόρροπη ανάπτυξη μέσω του αποτελεσματικότερου συνολικού σχεδιασμού εισαγωγής και αξιολόγησης της εκπαιδευτικής τεχνολογίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Εισηγητής: Γεώργιος Φιλοκύπρου

Σημείωση: Το παραπάνω κείμενο προέρχεται από το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, Πανελλήνιο Συνέδριο, Έρευνα για την ελληνική εκπαίδευση, 21-23 Σεπτεμβρίου 2000, Περιλήψεις Εισηγήσεων, Αθήνα 2000.

 

βλ. επίσης

Αρχή Σελίδας