Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, Μάθηση και Διδασκαλία: Σύγχρονες Ερευνητικές Προσεγγίσεις, Συμπόσιο-Επιμορφωτικό Σεμινάριο, 18-20 Δεκεμβρίου 1998, Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών, Αθήνα 2002.
ISBN 960-541-103-2
Πρόκειται για τα πρακτικά του Συμποσίου - Επιμορφωτικού Σεμιναρίου, που είχε ως θέμα «Μάθηση και Διδασκαλία: Σύγχρονες Ερευνητικές Προσεγγίσεις» και διοργανώθηκε από το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας το Δεκέμβριο του 1998 στο Πολιτιστικό Κέντρο των Δελφών. Συγχρηματοδοτήθηκε από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους στο πλαίσιο της Ενέργειας 3.2β «Έρευνα» (ΕΠΕΑΕΚ, Β΄ ΚΠΣ). Οι εισηγήσεις που περιλαμβάνονται στα Πρακτικά φωτίζουν διάφορες πτυχές που αφορούν την έρευνα σε θέματα μάθησης και διδασκαλίας. Ενδεικτικά στα θέματα αυτά περιλαμβάνονται οι αρχές της σχολικής μάθησης και της διδασκαλίας, η επίδραση της εξάσκησης σε μεθόδους αποτελεσματικής επικοινωνίας στη διδασκαλία και τη μάθηση, το πρόγραμμα της λεκτικής αυτοκαθοδήγησης, η σχέση ανάμεσα στη φωνολογική μνήμη και την αναγνωστική ικανότητα, η ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης στην τάξη, κ.ο.κ. Η δημοσιοποίηση αυτών των εισηγήσεων αναμένεται ότι θα συμβάλει στην ανάπτυξη δημιουργικού διαλόγου μεταξύ των μελών της επιστημονικής κοινότητας.
βλ. επίσης
|